Виставкові стенди: види, особливості

Виставковий стенд є обличчям вашої компанії, від того як він буде виглядати залежить успіх всієї виставки. Не варто забувати, що виставковий стенд — це не просто місце для розміщення експонатів, він повинен привертати увагу і бути грамотно оформлений. Це є ексклюзивним засобом маркетингу тому, що не схожий ні на будь-який інший спосіб реклами. Справа в тому, що виставкові стенди мають свою цільову аудиторію-людина, яка йде на виставку має певний інтерес. Явною перевагою виставкового стенду також є можливість використовувати його не один раз, він не втратить свій зовнішній вигляд.

Виставкові стенди: види, особливості

Оскільки те, як виглядає стенд, визначає багато в чому конкурентоспроможність компанії на ринку, необхідно проявити максимум індивідуальності і довести свою перевагу. Але зазвичай питання впирається у фінансування-невеликі компанії не можуть дозволити великих витрат на розміщення реклами. В цьому випадку, вони виготовляються з універсальних конструкцій. Але як тільки компанія виходить на новий рівень, виставкові стенди набувають іншого вигляду – оригінальний, що виділяється серед безлічі конкурентів.

Також серйозним питанням є розташування стенду, адже не хотілося б, щоб його так ніхто і не оцінив. Для цього необхідно звернути увагу на аудиторію, якщо це категорія відвідувачів, яких запросила ваша організація, то розміщувати його на самому прохідному місці, сенсу немає. Але в тому випадку, якщо вам важлива увага кожного відвідувача, то він повинен бути встановлений на основному потоці людей, так, наприклад, поруч з входом. Його фасад повинен бути спрямований на людей.

Стенди бувають декількох видів, в залежності від розташування проходу: лінійні (розташування в один ряд), кутові (доступ до перегляду з двох сторін), «півострів» (огляд з трьох сторін) і «острів», всі сторони знаходяться між проходами. Також є стенди нова українська школа, які допомагають у навчанні. Отримати найбільш вигідне місце для стенду — не завжди є простим завданням. Розташування біля входу або в центрі зазвичай дістається наймасштабнішим проектам або тим учасникам, хто раніше подав заявку. Також передбачені додаткові плати за»місце під сонцем». Вибираючи місце, необхідно все ретельно продумати: де знаходяться лідери експозиції, а де ваші конкуренти.

Розмір визначається керівництвом експозиції, а також вами, але не варто забувати, що встановлюючи експонати має залишитися місце і для самих відвідувачів. Тому справа не в метрах, що дісталися вам під виставковий стенд, а в тому, щоб ними раціонально і якісно розпорядитися.

Виготовлення виставкових стендів-одне з найбільш важливих питань, яке вимагає грошових вкладень, при цьому буде досягнутий результат. Нічим не примітний стенд потенційні клієнти пройдуть повз і тоді, толку від всієї експозиції не буде ніякого. Так, найкращим рішенням стане наймання професійного дизайнера, який втілить всі ваші ідеї та побажання в реальність, але необхідно чітко позначити свої вимоги, виділити цілі і завдання виставки. Замовивши і інші рекламні матеріали для виставки, ви досягнете єдиного стилю. Не потрібно забувати про те, що головною частиною виставки є експонати і занадто яскравий виставковий стенд може їх затьмарити. Вдалою виставка буде вважатися, якщо все гармонійно поєднується – правильно оформлений стенд і грамотно представлені експонати.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Обсуждение закрыто.